Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ ΤΗΣ Ε1

Τα Ελληνάκια της τάξης μας αυτοπαρουσιάζονται

Είμαι μια Ελληνίδα
από μια όμορφη πατρίδα.
Τον ήλιο και τη θάλασσα
με τίποτα δε θα άλλαζα.
Στην Πλάκα σαν θα περπατήσεις
 όλες τις ομορφιές θα ζήσεις 
..........................................
Θησείο και Καπνικαρέα 
όλα σε τούτο τον τόπο είναι ωραία.(ΚΥΡΙΑΚΗ)


Είμαι από την Ελλάδα
με μεγάλη ιστορία, δόξα και ομορφάδα.
Οι γιορτές μας ξακουστές 
και τιμούμε τους αγωνιστές

28η Οκτωβρίου, 25η Μαρτίου
τη σημαία μας κρατάμε
 και έναν ύμνο τραγουδάμε.
Τα βουνά μας, τα ποτάμια, 
τα νησιά και η θάλασσά μας, 
τα αρχαία μας μοναδικά 
είναι στον κόσμο όλο ζηλευτά!(ΜΟΝΙΚΑ)


.... Σαν περήφανη Ελληνίδα 
την Ακρόπολη πήγα και είδα
Τα ματάκια μου δακρύσαν 
το Μουσείο σαν συναντήσαν(ΑΝΔΡΙΑΝΝΑ)

Είμαι από την Ελλάδα
και μου αρέσει η φασολάδα.
Με λένε Αναστασία 
και είμαι όλο φαντασία
Στις 7 γεννήθηκα του Γενάρη 
και οι γονείς μου είναι όλο καμάρι.(ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ)

Με λένε Λευτεράκη
κι είμαι νένα γλυκό παιδάκι.
Πηγαίνω Ε΄στο σχολείο 
και είμαι πρώτος στο θρανίο 
..........................................
τη δασκάλα μου προσέχω
 και προβλήματα δεν έχω...(ΛΕΥΤΕΡΗΣ)



Είμαι από την Ελλάδα 
που 'χει δόξα κι ομορφάδα.
Κάθε πόλη κι ιστορία 
κάθε βράχος και μνημεία.

Η πατρίδα μου προσέφερε
το φως στην οικουμένη
Δημοκρατία, πολιτισμό
και αξίζει σεβασμό.

Στις 25η Μαρτίου τη γιορτή
ανεμίζω σημαία ελληνική.(ΚΥΡΙΑΚΟΣ)

.... Στο Αιγαίο με καραβάκι μικρό για μια βόλτα σας καλώ....(ΙΑΚΩΒΟΣ)