Εδώ και δυο μήνες όλοι στην τάξη συνταξιδεύουμε με σχολεία άλλων περιοχών της Ελλάδας , της Κύπρου και άλλων ευρωπαϊκών χωρών, συμμετέχοντας στο Διεθνές Πρόγραμμα “WeC.A.R.E.” 2013-2014, ένα πρόγραμμα κατάρτισης εκπαιδευτικών και παρέμβασης για την προαγωγή του θετικού κλίματος και της ψυχικής ανθεκτικότητας στη σχολική κοινότητα.
Τη βδομάδα αυτή, στόχος μας ήταν :
Οι μαθητές ζωγράφισαν ο καθένας μόνος του, το δέντρο της καρδιάς του. Το δένδρο των συναισθημάτων του.
Το δένδρο αυτό έχει και ευχάριστα και δυσάρεστα συναισθήματα. Όλα είναι αποδεκτά και είναι δικά μας. Συμφωνήσαμε σε αυτό και σκεφτήκαμε
α) Τι κάνει το δέντρο των συναισθημάτων
τους να ανθίζει; β) Τι το βοηθάει να βγάζει καρπούς; γ) Τι το
προστατεύει; δ) Τι το ξεραίνει; ε) Από τι κινδυνεύει;
Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε δείγμα της εργασίας των παιδιών που αναδείχθηκαν όλα σε εγκάρδιους κηπουρούς.
Τη βδομάδα αυτή, στόχος μας ήταν :
- Να κατανοήσουμε ότι τα συναισθήματα μας είναι αποδεκτά και φυσιολογικά, είτε είναι ευχάριστα είτε δυσάρεστα
- Να συνειδητοποιήσουμε ότι τα συναισθήματα, και ιδιαίτερα τα δυσάρεστα, χρειάζεται να τα φροντίζουμε, για να νιώθουμε καλύτερα .
Οι μαθητές ζωγράφισαν ο καθένας μόνος του, το δέντρο της καρδιάς του. Το δένδρο των συναισθημάτων του.
Το δένδρο αυτό έχει και ευχάριστα και δυσάρεστα συναισθήματα. Όλα είναι αποδεκτά και είναι δικά μας. Συμφωνήσαμε σε αυτό και σκεφτήκαμε
α) Τι κάνει το δέντρο των συναισθημάτων
τους να ανθίζει; β) Τι το βοηθάει να βγάζει καρπούς; γ) Τι το
προστατεύει; δ) Τι το ξεραίνει; ε) Από τι κινδυνεύει;
Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε δείγμα της εργασίας των παιδιών που αναδείχθηκαν όλα σε εγκάρδιους κηπουρούς.