Από τα πιο ενδιαφέροντα κεφάλαια της σχολικής Ιστορίας είναι η γνωριμία των μαθητών με την καθημερινή ζωή και την εκπαίδευση των ανθρώπων στο παρελθόν..
Αύριο θα συζητήσουμε για το πώς , το τι, το πού και το ποιοι του εκπαιδευτικού συστήματος στο Βυζάντιο. Θα συγκρίνουμε το τότε με το τώρα και θα αποφασίσουμε αν θα θέλαμε να είμααστε μαθητές στα χρόνια εκείνα και θα υποστηρίξουμε την άποψή μας με επιχειρήματα.
Θα δούμε πως οι σωματικές τιμωρίες των μαθητών την εποχή εκείνη ήταν ένα συνηθισμένο γεγονός μια και το ραβδί και η βέργα ήταν τα απαραίτητα μέσα διδασκαλίας . Όλοι πίστευαν ότι: "Όποιος δε δαρθεί δε μαθαίνει γράμματα".
Ας δούμε τι λένε για τη σωματική τιμωρία α) ο αγαπημένος συγγραφέας Ευγένιος Τριβιζάς και β) ο γνωστός σε όλους μας Καραγκιόζης.
ΠΗΓΗ: http://psamouxos.blogspot.com/
Αύριο θα συζητήσουμε για το πώς , το τι, το πού και το ποιοι του εκπαιδευτικού συστήματος στο Βυζάντιο. Θα συγκρίνουμε το τότε με το τώρα και θα αποφασίσουμε αν θα θέλαμε να είμααστε μαθητές στα χρόνια εκείνα και θα υποστηρίξουμε την άποψή μας με επιχειρήματα.
Θα δούμε πως οι σωματικές τιμωρίες των μαθητών την εποχή εκείνη ήταν ένα συνηθισμένο γεγονός μια και το ραβδί και η βέργα ήταν τα απαραίτητα μέσα διδασκαλίας . Όλοι πίστευαν ότι: "Όποιος δε δαρθεί δε μαθαίνει γράμματα".
Ας δούμε τι λένε για τη σωματική τιμωρία α) ο αγαπημένος συγγραφέας Ευγένιος Τριβιζάς και β) ο γνωστός σε όλους μας Καραγκιόζης.
ΠΗΓΗ: http://psamouxos.blogspot.com/