Χαμός στην τάξη σήμερα αφού φάνηκε σε κάποιους , ευτυχώς όχι πολλούς, δύσκολη η υπόθεση αυτή. Για όσους δυσκολεύονται και για την Εύη που απουσίαζε , τα δείχνουμε κι άλλη μια φορά εδώ.
Η δυσκολία
σε αυτή την περίπτωση
είναι ότι τα κλάσματα είναι ετερώνυμα. Έχουν δηλαδή διαφορετικούς
παρονομαστές.
σε αυτή την περίπτωση
είναι ότι τα κλάσματα είναι ετερώνυμα. Έχουν δηλαδή διαφορετικούς
παρονομαστές.
Πώς την ξεπερνώ;Τα κάνω ομώνυμα!
Και πώς γίνεται αυτό;
Βρίσκω το Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο (Ε.Κ.Π.) των παρονομαστών
τους , δηλ. του 3 και του 4 , και φτιάχνω με τη βοήθειά του ισοδύναμά τους κλάσματα.
τους , δηλ. του 3 και του 4 , και φτιάχνω με τη βοήθειά του ισοδύναμά τους κλάσματα.
Τα κλάσματα αυτά θα έχουν παρονομαστή το Ε.Κ.Π , δηλ. το 12.
πηγή:το φιλικό μας ιστολόγιο "Της Πέμπτης τα καμώματα ... τα βλέπει η Έκτη και γελά"