Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2011

ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ - ΦΕ1

Για τον Χριστόφορο που είναι αρρωστούλης και την Ευούλα  που βρίσκεται σε ανάρρωση, αλλά και για όλα τα παιδιά η πιο κάτω παρουσίαση του κ. Ζερβού  είναι ό,τι πρέπει.

Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011

ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΕΤΕΡΩΝΥΜΩΝ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ ΒΗΜΑ- ΒΗΜΑ


Χαμός στην τάξη σήμερα αφού φάνηκε σε κάποιους , ευτυχώς  όχι πολλούς, δύσκολη η υπόθεση αυτή. Για όσους δυσκολεύονται και για την Εύη που απουσίαζε , τα δείχνουμε κι άλλη μια φορά εδώ. 
Η δυσκολία
 σε αυτή την περίπτωση
είναι ότι τα κλάσματα είναι ετερώνυμα. Έχουν δηλαδή διαφορετικούς
 παρονομαστές.
Πώς την ξεπερνώ;Τα κάνω ομώνυμα! 

 Και πώς γίνεται αυτό; 

Βρίσκω το Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο (Ε.Κ.Π.)  των παρονομαστών
τους , δηλ. του 3 και του 4 , και  φτιάχνω με τη βοήθειά του ισοδύναμά τους κλάσματα.

Τα κλάσματα αυτά θα έχουν παρονομαστή το Ε.Κ.Π , δηλ. το 12.
  

 






πηγή:το φιλικό μας ιστολόγιο "Της Πέμπτης τα καμώματα ... τα βλέπει η Έκτη και γελά"


ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ



ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΑΙΖΑΝ

 

Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ

Ανεκδοτάκι θα σας πω για να χαμογελάτε,
στα κλάσματα τσ' ακέραιες μονάδες να τηράτε:

Πάει κάποιος στην υπάλληλο του Super Market και λέει:
-Σας παρακαλώ μου κόβετε ένα τέταρτο σαλάμι;

Αρχίζει η υπάλληλος να κόβει σαλάμι, κόβει, κόβει, κόβει συνέχεια πολύ σαλάμι, συνεχίζει, μέχρι που ο πελάτης αγανακτισμένος τη σταματά, λέγοντας:
-Μα , τι κάνετε; Μόνο ένα τέταρτο σας είπα.
-Έχουν περάσει μόνο δέκα λεπτά αποκρίνεται η υπάλληλος κοιτάζοντας το ρολόι της  και συνεχίζει να κόβει....

ΜΑΝΤΙΝΑΔΩΝ..... ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ έγραψε:

Ανάθεμα το internet και την τεχνολογία ,
ξεχάσαμε τα ελληνικά κι είναι αυτά η αιτία.


Η ΕΥΗ βρήκε:

Συνήθισες τους αστακούς, βρομάει η σαρδέλα
θαρρώ μικρέ πως άλλαξες του πνεύματος φανέλα


Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΙ Η ΕΛΙΖΑ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ


Οχού και πώς βαρέθηκα το καθμερινό τεστάκι,
καλύτερα να ήτανε κανένα παιχνιδάκι

Βάνει μαθήματα πολλά η κυραναστασία,
και το μυαλό κουρκούτιανε κι έκλεισα τα βιβλία.

ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!

Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2011

ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΙΑ

Στην ενότητα 6 του βιβλίου της Γλώσσας , συναντήσαμε υπέροχα δίστιχα  με δεκαπεντασύλλαβους στίχους , τις μαντινάδες των φίλων μας από την Κρήτη.Κι εμείς όμως στη Νίκαια, όπως θα δείτε , δεν τα καταφέρνουμε άσχημα.


Ποτέ σου να μην το χαλάς του φίλου το χατίρι. . .
  • γιατί θα δεις πως η ζωή θέλει ένα κολλητήρι (ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Β.)
  • και να τσουγκρίζεις με χαρά μαζί σου το ποτήρι.(ΜΑΡΙΑ Α.)
  • γιατ' είναι πιο πολύτιμος για σε από ζαφείρι(ΔΕΣΠΟΙΝΑ Β.)
  • γιατί είν' οι φίλοι οι καρδιακοί στον κόσμο παραθύρι(ΜΑΡΙΑ Β)
  • γιατί μαζί το τρώγατε εσείς το ψωμοτύρι(ΑΧΙΛΛΕΑΣ Μ)
  • γιατί αν τονε χρειαστείς , θα βγει στο παραθύρι.(ΜΑΤΙΝΑ Τ.)
  • γιατί η φιλία πίνεται τσ' αγάπης το ποτήρι (ΜΑΡΙΑ  Μ)

ΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ- ΙΔΡΥΜΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗ

Στον Πειραιά θα βρεθούμε με την εκπαιδευτική επίσκεψη του Νοεμβρίου . Στον υπέροχο χώρο του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη.Μια ιδέα του προγράμματος στο οποίο θα συμμετάσχουμε ακολουθεί.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΖΩ
Η βίωση του περιβάλλοντος μέσα από μια καλλιτεχνική προσέγγιση(Ε΄, ΣΤ΄ τάξεις) Ομάδα: 40 - 50 μαθητές, διάρκεια 90
΄Εισηγήτρια: Ίριδα Τσεβρένη, Περιβαλλοντολόγος, Δρ. ΕΜΠ
 
Σκοπός του Προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση των παιδιών για το περιβάλλον μέσα από την τέχνη.Η χρήση της τέχνης διευκολύνει την ελευθερία στην έκφραση και επικοινωνία των παιδιών και προωθεί τηνπροσωπική ανάπτυξη, συμβάλλοντας στην απόκτηση αυτοπεποίθησης και ικανοτήτων, ενώ ενισχύει και τηνεπαφή των παιδιών με τη φύση. Τα παιδιά θα βάλουν τις βάσεις και θα διαμορφώσουν τη σχέση τους μετο περιβάλλον στο οποίο ζουν και μεγαλώνουν, θα αναπτύξουν το αισθητήριο της κριτικής καθώς και την ικανότητα αντιμετώπισης αισθητικών αλλαγών.
.• Έρευνα –δράση –τέχνη
Συγγραφή ιστορίας
• Ζωγραφική
• Κολάζ
• Δραματοποίηση
• Φωτογραφικές απεικονίσεις της πόλης
• Τα παιδιά παρεμβαίνουν – παρουσιάζουν την πόλη που θα ήθελαν να ζουν
 

Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2011

ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!

Λύσε το προβληματάκι

με το ωραίο χταποδάκι....


Οχτώ χταπόδια, που το καθένα είχε οχτώ πλοκάμια με δεκαοχτώ βεντούζες σε κάθε πλοκάμι βρίσκονταν σε μια παραλία.
Να εκφράσετε με κλάσμα:

  1. τι μέρος του συνόλου των βεντουζών κάθε χταποδιού είχε το ένα πλοκάμι του
  2. τι μέρος του συνόλου των βεντουζών κάθε χταποδιού ήταν η μία βεντούζα
  3. τι μέρος του συνόλου των βεντουζών όλων των χταποδιών μαζί ήταν η μία βεντούζα ενός χταποδιού
  4. τι μέρος του συνόλου των βεντουζών όλων των χταποδιών μαζί ήταν οι βεντούζες του ενός χταποδιού
Αυτά...
ΑΝΑΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΑΠΌ ΤΟ BLOG "ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ"

Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2011

Η ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Καιρός να ξεκινήσουμε  να οργανώνουμε το ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ. Βρίσκουμε πληροφορίες για τον προστάτη μας άγιο του οποίου το όνομα φέρουμε.Πρώτα  η Σταυρούλα, μετά
ο Δημήτρης και σε λίγες μέρες ,στις 25 Νοέμβρη, η Κατερινούλα μας. Χρήσιμη θα σου φανεί η ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.synaxarion.gr/gr/index.aspx.


Ηπαρουσίαση μεταφορτώθηκε από το ιστολόγιο " ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ , ΥΔΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ"

Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2011

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ !

Ανακοινώσεις

ΣΤΟ ΣΑΝΙΔΙ «Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ»
Το κλασικό βιβλίο της Άλκης Ζέη Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου ανεβαίνει φέτος στην Παιδική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου.

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ
Οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας διοργανώνουν Μαραθώνιο Ανάγνωσης για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού από τον Νοέμβριο 2011 έως τον Μάιο 2012.

ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΜΕΡΟΣ Β΄)


πηγή: 15ο Δημ Σχ.Κερατσινίου

ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΕ .... 3D......ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ

Δες το βιντεάκι και κάνε εξάσκηση στα αγγλικά σου.

Ο ΠΙΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

Εδώ και τρες εβδομάδες αναζητούσαμε ενδιαφέροντα βιντεάκια ,κάπως διαφορετικά από τα συνηθισμένα , τόσο για τη Γιορτή του Πολυτεχνείου, που ετοιμάζαμε, όσο και για το ιστολόγιο.
Και να σήμερα που οι Κερκυραίοι φίλοι μας από το εκπαιδευτικό ιστολόγιο "Πέμπτη και καλύτεροι"
έχουν αναρτήσει την πιο ασυνήθιστη ταινία κινουμένων σχεδίων για το Πολυτεχνείο.

"12.410 + 1 τριαντάφυλλα" (animation για το Πολυτεχνείο)...

Με μια πρωτότυπη προσέγγιση στα γεγονότα του 1973, τα "12.410 και 1 τριαντάφυλλα" είναι μια καταπληκτική ταινία κινούμενων σχεδίων του Ιορδάνη Ανανιάδη, που αφηγείται δύο παράλληλες ιστορίες με αφορμή τα γεγονότα του Πολυτεχνείου.

Πρωταγωνιστές ένας γάτος, οι γονείς του, ένας φοιτητής που κατέληξε νεκρός, η μάνα και τα 12.411 τριαντάφυλλα…

Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011

ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΜΕΡΟΣ Α΄)

Από εδώ ξεκινά το ταξίδι των τροφών.
Μάθε περισσότερα για τα δόντια και την υγιεινή τους, κάνοντας κλικ εδώ

Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2011

Μπες στη θέση τους

Αν μιλούσαν μεταξύ τους, τι θα έλεγαν;

Μια δραστηριότητα φανταστικού διαλόγου ανάμεσα στα ζευγάρια των ζώων στις φωτογραφίες μας προτείνει το φιλικό μας εκπαιδευτικό ιστολόγιο  "Στο μικρόκοσμο της τάξης μας".
Μπείτε στο μυαλό τους και γράψτε ένα σύντομο χιουμοριστικό ή σοβαρό διάλογο για τη φωτογραφία της επιλογής σας.
Στόχος: πρωτοτυπία, χιούμορ,
ενσυναίσθηση, γλωσσική έκφραση.
Περιορισμός: αυτό που θα γράψετε να μην κάνει εσάς ή κάποιον άλλον να ντραπεί ή να θυμώσει
.




Μεταφορτώθηκε από το ιστολόγιο "Στο μικρόκοσμο της τάξης μας"

Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2011

ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΜΕ ΒΙΒΛΙΑ

Θα θυμάστε ίσως πως λιγο πριν ξεκινήσουμε την προετοιμασία της σχολικής γιορτής για τη 17η Νοέμβρη, είχαμε αρχίσει να διαβάζουμε στην τάξη το εξαιρετικό βιβλίο της Ζωρζ Σαρρή "ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ" όπου η οκτάχρονη Άννα χάνει το πάρτυ γενεθλίων της , καθώς γίνεται δικτατορία και κανείς πια στην οικογένειά της δεν έχει όρεξη για γιορτές.Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου και τις περιπέτειες των συγγενών και φίλων της οικογένειας της Άννας ζωντανεύει μια εποχή...και αναδεικνύεται η αξία της ελευθερίας.

Σήμερα σας βρήκα κι άλλο ένα: "ΛΙΓΑ ΓΑΡΥΦΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ" της Κατερίνας Μουρίκη
Δύσκολο να μιλήσεις σε παιδιά προσχολικής ή πρωτοσχολικής ηλικίας για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου. Ίσως γι' αυτό, μέσα στα τριάντα πέντε χρόνια που έχουν κυλήσει από τότε, τα βιβλία που έχουν γραφτεί με αυτό το θέμα δεν ξεπερνάνε τα τρία. Κι αυτό αποτελεί οπωσδήποτε ένα κενό στην παιδική μας λογοτεχνία. Η Κατερίνα Μουρίκη στο βιβλίο της "Λίγα γαρίφαλα για το Πολυτεχνείο" δίνει στα παιδιά την ευκαιρία να μάθουν απλά και κατανοητά την αξία της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Μέσα από τις μεστές ατάκες παππού και τις παιδιάστικες ερμηνείες του δεύτερου περνούν έννοιες όπως "Ελευθερία", "Δημοκρατία", "χούντα", "Λαϊκός ξεσηκωμός".

Η σοφία και οι μνήμες του παππού Περικλή ανταμώνουν με την παιδική αφέλεια του Αλέξανδρου που κάνει συνειρμούς και συσχετίζει όσα βλέπει και ακούει με την προσωπική του καθημερινότητα. Παιδικές σκέψεις που παρότι προκαλούν γέλιο κρύβουν μικρές και μεγάλες αλήθειες της ζωής μας.
Η δυναμική εικονογράφηση του Νίκου Χριστοφοράκη συμπληρώνει εικαστικά το κείμενο δημιουργώντας κατάλληλη ατμόσφαιρα στους μικρούς αναγνώστες.

Ένα καλογραμμένο βιβλίο άξιο να διαβαστεί από κάθε παιδί.

Στο οπισθόφυλλο του βιβλίου ο μικρός Αλέξανδρος μας βάζει μέσα στο κλίμα της αφήγησής του: "Γεια σας! Με λένε Αλέξανδρο και πηγαίνω στο νηπιαγωγείο. Η αδελφή μου, πάει στην Τρίτη τάξη και τη λένε Ελευθερία, όπως και τη γιαγιά. Όμως ο παππούς Περικλής πότε-πότε τη γιαγιά τη λέει "Χούντα" κι εκείνη κάνει ότι θυμώνει. Μάλλον δεν της αρέσουν τα χαϊδευτικά ονόματα. Το κατάλαβα τελευταία όταν η αδελφή μου ζήτησε να τη φωνάζουμε Φρίντα κι η γιαγιά έβαλε τις φωνές. "Δεν μας χρειάζονται ξενόφερτα ονόματα!" είπε κοφτά κι η αδελφή μου ξέσπασε: Σάμπως ξενόφερτο δεν είναι και το "Χούντα" που σε λέει ο παππούς; Τελικά έγινε στο σπίτι επανάσταση για το όνομα της Ελευθερίας μας.

πηγή:http://www.perizitito.gr

ΤΟ ΞΥΛΟ ΔΕ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ !

Από τα πιο ενδιαφέροντα κεφάλαια της σχολικής Ιστορίας είναι η γνωριμία των μαθητών με την καθημερινή ζωή και την εκπαίδευση των ανθρώπων στο παρελθόν..


 Αύριο θα συζητήσουμε για το πώς , το τι, το πού και το ποιοι του εκπαιδευτικού συστήματος στο Βυζάντιο. Θα συγκρίνουμε το τότε με το τώρα και θα αποφασίσουμε αν θα θέλαμε να είμααστε μαθητές στα χρόνια εκείνα και θα υποστηρίξουμε την άποψή μας με επιχειρήματα.

Θα δούμε πως οι σωματικές τιμωρίες των μαθητών την εποχή εκείνη ήταν ένα συνηθισμένο γεγονός μια και το ραβδί και η βέργα ήταν τα απαραίτητα μέσα διδασκαλίας . Όλοι πίστευαν ότι: "Όποιος δε δαρθεί δε μαθαίνει γράμματα".


Ας δούμε τι λένε για τη σωματική τιμωρία α) ο αγαπημένος συγγραφέας Ευγένιος Τριβιζάς και β) ο γνωστός  σε όλους μας Καραγκιόζης.




















ΠΗΓΗ: http://psamouxos.blogspot.com/

Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2011

ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΦΙΛΙΕΣ

Η Μαρία μας και η Κατερινούλα με εξαιρετική ευαισθησία περιγράφουν τις φίλες τους. Κάντε κλικ στη λέξη που είναι υπογραμμισμένη και θα διαβάσετε τις περιγραφές τους...

Τρίτη, 8 Νοεμβρίου 2011

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΖΩΑ ΣΤΗΝ Ε2

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ!
Το αγαπημένο μου ζώο είναι η Αρκτική αλεπού και ζει στο Βόρειο Πόλο.
Είναι μικρόσωμες και έχουν μαύρα μάτια. Η Αρκτική αλεπού το καλοκαίρι έχει καφέ τρίχωμα και το χειμώνα άσπρο. Είναι ψηλό ζώο και ξεπερνάει το ένα μέτρο. Η ουρά του είναι μακριά και φουντωτή.
Είναι ήσυχα πλάσματα γιατί δεν επιτίθενται πολύ συχνά. Είναι φιλικά κι έχουν καλές σχέσεις με τον καθένα.
Την Αρκτική αλεπού την είδα σε μια φωτογραφία μέσω ίντερνετ και ενθουσιάστηκα με τη συμπεριφορά της.
Το ζώο αυτό το αγαπώ πολύ γιατί είναι πολύ όμορφο και γλυκό. Θα ήθελα να δω την Αρκτική αλεπού και την βγάλω μια φωτογραφία από κοντά.
ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΕΑΔΗ


Η ΚΥΡΑ-ΜΥΓΑ                                                                                        

Καθημερινά στο σχολείο μας επισκέπτεται μία ενοχλητική μύγα.  Την έχουμε φίλη και περιμένουμε πως και πώς να έρθει.
Είναι μικροσκοπική και έχει οβάλ σχήμα.  Λεπτά ποδαράκια που γαργαλάνε και όμορφακόκκινα μάτια.  Επίσης, έχει ένα ζευγάρι διάφανα γυαλιστερά φτερά.  Έχει και ένα μεγάλο μαύρο κορμί και μία απίθανα μικροσκοπική προβοσκίδα.

Όταν μπει στην τάξη καταλαβαίνω αν είναι αυτή λόγω του βουΐσματος των φτερών της που είναι λίγο πιο μπάσο.  Απ’ όσο καταλαβαίνω πάντα είναι χαρούμενη.  Έχουμε και κάτι φυτά με ανθάκια και βάζουμε νερό και αναμειγνύεται με την γύρη και πάει και πίνει.  Και μετά μεθάει και κουτουλάει.

Εγώ την συμπαθώ και μου αρέσει που έρχεται κάθε μέρα.  Μας ενοχλεί το βούισμά της αλλά αξίζει τον κόπο.  Έτσι και αλλιώς όταν έρχεται και γράφουμε τεστ, μου φέρνει γούρι.



                                                                                                       ΕΛΙΖΑ ΣΑΪΤΗ






Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2011

ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΕΝΑ ΔΙΑΣΗΜΟ ΚΟΜΙΚ

Πόσο απολαυστικό γίνεται το δίωρο της Γλώσσας όταν ένα κόμικ κάνει την εμφάνισή του!!1 Και πού να το βλέπαμε και σε ταινία..... Μα, ναι! Αυτές τις μέρες προβάλλεται στους κινηματογράφους  η ταινία "ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΤΕΝΤΕΝ¨ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΜΟΝΟΚΕΡΟΥ"
Πρόκειται για μια αμερικανική ταινία σε σκηνοθεσία Στίβεν Σπίλμπεργκ με τους: Τζέιμι Μπελ, Άντι Σέρκις, Ντάνιελ Κρεγκ, Σάιμον Πεγκ .

Η ΥΠΟΘΕΣΗ
Όταν κατά λάθος φτάνει στα χέρια του Τεν Τεν η ρεπλίκα ενός ιστιοφόρου του 17ου αιώνα, εκείνος θα βρεθεί στο στόχαστρο ενός αδίστακτου συλλέκτη. Αναζητώντας την αιτία, ο νεαρός δημοσιογράφος θα γνωρίσει τον καπετάνιο Χάντοκ, θα μάθει την ιστορία του «Μονόκερου» και θα φτάσει μέχρι τα πέρατα του κόσμου.


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ

Επειδή χρήματα δεν υπάρχουν , μπορούμε να αρκεστούμε σε ωραιότατα αποσπάσματα από παλαιότερες ταινίες με ήρωα τον Τεντέν, τον ξανθομάλλη νεαρό με το χαρακτηριστικό τσουλούφι, που δουλεύει ως ρεπόρτερ και μπλέκεται σε απίθανες περιπέτειες μυστηρίου σε κάθε γωνιά του πλανήτη.
Οι φίλοι και οι συνεργάτες του είναι οι ντετέκτιβ Ντυπόν και Ντιπόν, ο Καπετάνιος Χάντοκ, ο καθηγητής Τρύφων Τουρνεζόλ και ο πιστός του σκύλος Μιλού, ένα λευκό φοξ τεριέ.

Εδώ θα βρεις ένα ενδιαφέρον απόσπασμα. Η συνέχεια προσεχώς!






ΠΗΓΕΣ: http://www.athinorama.gr/
Το φιλικό εκπαιδευτικό ιστολόγιο " Πέμπτη και καλύτεροι"

Τετάρτη, 2 Νοεμβρίου 2011

ΚΕΦ 7 Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Για το μάθημα που θα κάνουμε αύριο πολύ θα σε βοηθήσει η παρακάτω παρουσίαση.


η θέση της Ελλάδας
Από το ιστολόγιο ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ, ΥΔΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΚΕΦ 8 ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ


Εκπληκτική παρουσίαση από τον κύριο Πέτρο Σαμούχο  για όλους εμάς τους μαθητές της Ε΄τάξης. Μια εικόνα χίλιες λέξεις για να κατανοήσουμε τους  γεωγραφικούς όρους που διαφορετικά θα μας ταλαιπωρούσαν.

Η παρουσίαση είναι από το ιστολόγιο ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ , ΥΔΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ