Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΕΛΕΙΑ!

Τελικά, τα καταφέραμε! Μπορεί η χθεσινή βροχή να ανέβαλε  την επίσκεψή μας,  αλλά σήμερα ο φθινοπωρινός ήλιος μας  αντάμοιψε. Το δάσος της Καισαριανής μας υποδέχτηκε με τις μυρωδιές, τα χρώματα και τους ήχους του.Όλοι επιστρέψαμε ενθουσιασμένοι από την επίσκεψή μας αυτή .

"Περάσαμε τέλεια"(Στέργιος)

"Εντυπωσιάστηκα από τη φύση και τους ήχους του δάσους που ακούσαμε" (Ανδριάνα)

""Μου άρεσε περισσότερο ο τρόπος που βρίσκαμε νερό" (Ιάκωβος)

''Κάναμε διάφορες δραστηριότητες για το πώς θα επιβιώνουμε στο δάσος" (Κυριακή)

"  Πιο μεγάλη εντύπωση μου έκανε όταν τρίψαμε τα σίδερα κι έβγαλαν σπίθες" (Μόνικα, 
Χρήστος, Γιώργος Τ.)

" Μου άρεσε όταν φτιάξαμε μαζί μια μεγάλη σκηνή" (Αναστασία)

"Στο δάσος μπορείς να βρεις νερό και αν δέσεις μια σακούλα σφιχτά γύρω από ένα φυτό γιατί αυτό θα ιδρώσει" (Θοδωρής)

"Όλες οι δραστηριότητες ήταν πολύ ωραίες, αλλά περισσότερο μου άρεσε το στήσιμο της σκηνής όπου καθίσαμε και φάγαμε.Θέλω να ξαναπάω πάλι"(Δήμητρα)

"Η φύση είναι ένα σημαντικό μέρος για τον άνθρωπο. Αυτή η εκδρομή ήταν πολύ ωραία" (Στέλιος)

"Το δάσος της Καισαριανής ήταν η πιο ωραία εκδρομή! Έχει ζώα, .φυτά και διάφορα μονοπάτια.Βρίσκεται στο βουνό του Υμηττού Αττικής" (Λευτέρης)

"Το δάσος τς Καισαριανής ήταν μια ωραία εμπειρία κι ελπίζω να ξαναπάμε μια παρόμοια εκδρομή"(Βαρβάρα) 

Στο δάσος μάθαμε πολλά πράγματα, όπως ότι όταν οι ακτίνες του ήλιου, περνώντας μέσα από ένα γυαλί, συγκεντρωθούν σε ένα φύλλο, αυτό αρπάζει φωτιά" (Γιώτα Λ.)

"Ηταν από τις καλύτερες εκδρομές που έχω πάει. Έμαθα πολλά καινούρια πράγματα"(Γιώργος Σ..)

"Θυμηθείτε να μην πετάτε γυαλιά στο δάσος και όποτε τα  βλέπετε να τα απομακρύνετε γιατί μπορεί να προκαλέσουν πυρκαγιά" (Νανά)

"Το αγαπημένο μου κομμάτι ήταν ότι φτιάξαμε μια σκηνή με αλεξίπτωτο για στέγη και για το πάτωμα κάτι σαν κουβέρτα" (Κυριάκος)

"Η φύση και ο άνθρωπος που ενδιαφέρεται ταιριάζουν απόλυτα" (Μαριάννα)

"Μου άρεσε πολύ η πρώτη μας εκδρομή"(Παναγιώτα)

Ενθουσιασμένος δήλωσε και ο Παναγιώτης μας επειδή τα σπίρτα άναψαν μόνο στα χέρια τα δικά του και του φίλου του του Θοδωρή.

Ευχαριστούμε τους ανθρώπους της ομάδας "δρω" για την άψογη οργάνωση του προγράμματος!
Ε1